Μέσα σε δύο ημέρες 1.679.220 πολίτες, έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα που αφορά το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Εργασίας, με ότι βέβαια αυτό συνεπάγεται για την οικονομική κατάσταση που έχουν περιέλθει οι Έλληνες πολίτες. Ήδη σχεδιάζεται η επέκταση της δυναμικότητας του συστήματος, συμπληρώνει το υπουργείο. Αίτηση για το ΚΕΑ υπέβαλαν ήδη 56.231 πολίτες. Στην συντριπτική τους πλειονότητα, οι ενδιαφερόμενοι συνεχίζουν να υποβάλουν τις αιτήσεις οι ίδιοι. Ειδικότερα, από το γραφείο της αναπληρώτριας υπουργού Θεανώς Φωτίου ανακοινώθηκε ότι «και η δεύτερη ημέρα της εφαρμογής του προγράμματος «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» κυλά ομαλά, παρά τον μεγάλο όγκο επισκέψεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος». Τις ώρες αιχμής η πλατφόρμα χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο από 7.000 πολίτες ταυτοχρόνως. Ήδη η ΗΔΙΚΑ προχωρεί στην επέκταση της δυναμικότητας του συστήματος ώστε να αποφευχθούν ακόμη και οι ολιγόλεπτες καθυστερήσεις που παρουσιάζονται ορισμένες στιγμές, συμπληρώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.
Υποβλήθηκαν ήδη 56.231 αιτήσεις για το ΚΕΑ
Από την έναρξη λειτουργίας είχαν επισκεφθεί την ιστοσελίδα 1.679.220 πολίτες, εκ των οποίων οι 56.231 συμπλήρωσαν τα στοιχεία τους. Στην συντριπτική τους πλειονότητα, οι ενδιαφερόμενοι συνεχίζουν να υποβάλουν τις αιτήσεις οι ίδιοι. Συγκεκριμένα, 49.426 πολίτες υπέβαλλαν μόνοι τους την αίτηση, 4.614 μέσω ΚΕΠ και 2.191 μέσω Δήμων. Στον ιστότοπο του προγράμματος https://keaprogram.gr όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πλήρες πληροφοριακό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και το οποίο απαντά σε ερωτήματα που έχουν τεθεί από πολίτες, επισημαίνει το υπουργείο. «Οι λειτουργοί των Δήμων και των ΚΕΠ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για όποια νέα ερωτήματα προκύπτουν και τις απαντήσεις τους. Οι ίδιοι λειτουργοί μπορούν να επικοινωνούν σε καθημερινή βάση, είτε με την ΗΔΙΚΑ είτε με τις υπηρεσίες του υπουργείου, για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει» προστίθεται.
Επομένως, «υπερβολές που ακούγονται σε ΜΜΕ για τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, για τον υπερβολικό φόρτο σε ΚΕΠ και Δήμους, για πρόγραμμα που έχει αφεθεί στην τύχη του, δεν αληθεύουν» τονίζει το υπουργείο Εργασίας. Προς απόδειξη της προσπάθειας που γίνεται για τη διευκόλυνση του πολίτη το υπουργείο Εργασίας διευκρινίζει ότι «οι αιτήσεις είναι προσυμπληρωμένες και η πλατφόρμα ιδιαίτερα φιλική στο χρήστη, προκειμένου ο ίδιος ο πολίτης να μπορεί συμπληρώσει την αίτηση μόνος του. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από τα μέχρι στιγμής στοιχεία. Οι πολίτες που προσέρχονται στα ΚΕΠ δεν χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό. Δεδομένου ότι η αίτηση είναι προσυμπληρωμένη, μόνον αν απαιτηθεί κάποια τροποποίηση των στοιχείων της, χρειάζεται η προσκόμιση δικαιολογητικών και η αίτηση εξετάζεται μόνον από τους λειτουργούς των Δήμων».«Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διευκολύνει τον πολίτη, τον λειτουργό του ΚΕΠ και τον λειτουργό του Δήμου. Είναι ένα πρόγραμμα που στηρίζει όσους έχουν ανάγκη» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας.